Hei Kaarti,
Olen nimeltäni Markku; syntynyt internetin, tietotekniikan ja eurodancen kulta-aikaan vuonna -91 pohjois-pohjanmaalle, mutta muuttanut myöhemmin (2012) pohjois-etelä-suomeen Hyvinkäälle nauttimaan parisuhteen, työsuhteen, hämäläisten ja alkoholin tuomista iloista elämään.
Wowihistoriani ei ole mittava, pelasin ennen WoDia WotLKin aikana restoration shamaania, ulduarin aikoihin lopetin ja aloitin uudestaan kesällä 2016 liittyen Redditissä perustettuun re-roll kiltaan Defias Brotherhoodille pelaten ensin
-> Warrioria (Tauren/Fury)
-> Shamaania (Goblin/Elemental)
-> Hunteria (Orc/MM) (Nykyinen main Defiaksella)
Lisäksi on muutama altti jotka eivät ole kiinnostavia
Teille haen sosiaaliksi lataamaan akkuja kyseisen internationaalisen kokemuksen jäljiltä. Defiaksella päädyin/olen/olin GM Kiltaprogress,
Hahmo jolla haluaisin liityä sosiaaliksi on Monk jota levelailen hitaasti tehdessäni kalimdor loremasteria ja sooloillessani vanhaa kontenttia.
Minun lisäkseni mukanani voisi? tulla muita kiltani suomalaisia wowittelijoita myöhemmin, armoryt:
Turso (Tauren, prot warrior, raid main tank)
Holypanz (Tauren, holy paladin)
Siperia (Nainen, tyttöystävä)
En tietääkseni tunne ketään entuudestaan Kaartista.
UI modifikaatiot on tehty pelkästään ElvUIta käyttäen, lisätty omat tarpeellisiksi nähtyt addonit, dbm,exorsusRT,IskarAssist,TSM ja muita pieniä sekalaisia.
Terveisin Kemel