It is currently 19 Aug 2019, 05:40

Kemel - Brew Monk(hyväksytty)

Tee hakemus tänne, jos haluat Kalmankaartiin sosiaalispotille.

Moderator: Upseeri

Kemel

Postby Kemel » 29 Mar 2016, 12:46

Hei Kaarti,

Olen nimeltäni Markku; syntynyt internetin, tietotekniikan ja eurodancen kulta-aikaan vuonna -91 pohjois-pohjanmaalle, mutta muuttanut myöhemmin (2012) pohjois-etelä-suomeen Hyvinkäälle nauttimaan parisuhteen, työsuhteen, hämäläisten ja alkoholin tuomista iloista elämään.

Wowihistoriani ei ole mittava, pelasin ennen WoDia WotLKin aikana restoration shamaania, ulduarin aikoihin lopetin ja aloitin uudestaan kesällä 2016 liittyen Redditissä perustettuun re-roll kiltaan Defias Brotherhoodille pelaten ensin
-> Warrioria (Tauren/Fury)
-> Shamaania (Goblin/Elemental)
-> Hunteria (Orc/MM) (Nykyinen main Defiaksella)
Lisäksi on muutama altti jotka eivät ole kiinnostavia

Teille haen sosiaaliksi lataamaan akkuja kyseisen internationaalisen kokemuksen jäljiltä. Defiaksella päädyin/olen/olin GM Kiltaprogress,

Hahmo jolla haluaisin liityä sosiaaliksi on Monk jota levelailen hitaasti tehdessäni kalimdor loremasteria ja sooloillessani vanhaa kontenttia.

Minun lisäkseni mukanani voisi? tulla muita kiltani suomalaisia wowittelijoita myöhemmin, armoryt:
Turso (Tauren, prot warrior, raid main tank)
Holypanz (Tauren, holy paladin)
Siperia (Nainen, tyttöystävä)

En tietääkseni tunne ketään entuudestaan Kaartista.

UI modifikaatiot on tehty pelkästään ElvUIta käyttäen, lisätty omat tarpeellisiksi nähtyt addonit, dbm,exorsusRT,IskarAssist,TSM ja muita pieniä sekalaisia.

Terveisin Kemel

Missmisery
Site Admin

Postby Missmisery » 29 Mar 2016, 15:10

Joku kävikin jo lyömässä leiman, mutta tervetuloo.

Offuille tai jollekin jne.
Image

Meleena
Kiltamestari

Postby Meleena » 29 Mar 2016, 20:01

hakemus hyväksytty. defias itellekki tuttu serveri tuli hetki siel raidattua joskus wotl:kin tiimelyksessä. taitaa olla SH:lla enemmän suomalaisia nykyään. mut hyvä hakemus ja totta kai suomalaiset o tervetulleita kiltaan(jos lopukki päättää siirtyä). ps kerranki oli hyvä sossu hakemus.

Return to “Sosiaalihakemukset”