It is currently 25 Apr 2019, 17:42

Pyllerö - Retribution Paladin (holy)(hyväksytty)

Tee hakemus tänne, jos haluat Kalmankaartiin sosiaalispotille.

Moderator: Upseeri

Pyllerö

Postby Pyllerö » 16 Mar 2016, 12:32

Moi!

Elikkäs Jukka Juntunen olisi nimi, ikää on 36, ja Tikkasen Mikon (Runkku, Reub, Rekku) ehdotuksesta olen nyt hakemassa teille sosiaaliksi.
Tämä paladin (Belf retri/holy paladin) on lähinnä areena ja PvP käyttöön tarkoitettu, ja etsiskelen kiltaa joka olisi edes jonkin verran elossa. Olen majaillut Al'akir -serverillä vanillasta lähtien, pelaten aluksi gnome magea allujen puolella (kaikki content clearattu, ja toimin The Gnometrotters -killan mage-vastaavana). Vanillan lopulla siirryin horden puolelle Gifu-kiltaan, ja olen siellä pelannut main-charruna elemental/resto shamania ja alttina lukuisia muita hahmoja (fire mage, disc priest, combat rogue, arms warrior). Gifu meinaa olla kuolemaisillaan tällä hetkellä ja pitkän pohdiskelun jälkeen ajattelin siirtyä eteenpäin.

Hahmo jolla olen hakemassa:
http://eu.battle.net/wow/en/character/a ... 6/advanced

Main al'akirilla:
http://eu.battle.net/wow/en/character/a ... o/advanced

Aiempi raidikokemus sijoittuu vanillaan ja WOTLKiin. Vanillassa tuli raidattua vuosi putkeen 4 päivää viikossa, jonka jälkeen väsähdin raidaamiseen ja jättäydyin pelaamaan pelkästää PvPtä. WOTLKissa palasin taas raidaamaan Gifun kanssa, ja jäin lisärin loppupuolella 3 vuoden tauvolle, ja palasin vasta MOPiin. Raidailu ei nyt rehellisesti sanottuna hirveästi kiinnosta, ja etsiskelen enemmänkin kasuaali- ja sosiaalista meininkiä.

Vanillan allu-killasta lähdin aikanaan erittäin posiitivisissa tunnelmissa. Syynä oli, että olin tutustunut IRL moneen tyyppiin (joiden kanssa olen vieläkin kavereita) ja he kaikki pelasivat samalla serverillä, mutta horden puolella (Gifussa). Tarkkailen Shamaanimainillani vielä Gifun tilannetta Legion -lisäosaan asti, mutta jos kilta ei enää herää, niin vaihdan serveriä aktiivisemman killan toivossa.

Haen Kalmankaartiin, koska Mikko sitä suositteli :D
Toivon, että voin olla avuksi muille pelaajille ja olisi pikästä aikaa mukavaa, että kiltachatissa näkyy tekstiä enemmänkin kuin 1 rivi viikossa! Olen avulias ja reilu pelaaja. Pelaan lähinnä areenaa ja muuta PvPtä, mutta joustan myös muuhunkin suuntaan tarvittaessa. Uskoisin, että Runkku-Mikko puhuu puolestani!

Vaikken nyt raidaamaan ole hakemassakaan, niin mainittakoon vielä, että mylly ja netti on kunnossa. Siviilissä käyn tällä hetkellä töissä epäsäännöllisesti, joten olen aika paljon online.

Eiköhän tässä ollut kaikki tarvittava. Kahvitärinöissään tässä naputtelee, niin meinaa ajatus vähän karata :D

Vastaustanne odotellessa!

T.Jukka the Pyllerö

Missmisery
Site Admin

Postby Missmisery » 16 Mar 2016, 14:20

Tervetämme toivetulleeksi.
Image

Drahin
Upseeri

Postby Drahin » 17 Mar 2016, 17:29

Juu whispaile jollekin ku ehdit in game ni nakataan invillä.
"Warrioreilla on velvollisuus seisoa tulessa" -Drahin

Return to “Sosiaalihakemukset”