It is currently 19 Jul 2018, 22:43

Kömpelö, Ele/resto shamaani(hyväksytty)

Tee hakemus tänne jos tahdot raidaajaksi Kalmankaartiin.

Moderator: Upseeri

Kömpelö

Postby Kömpelö » 03 Jan 2017, 18:30

Tervehdys!

Minä itse
Olen Jarmo, kutsumanimeltä Japi, 24 vuotias tietokonepelejä, hallisählyä ja erinäisiä aseleikkejä harrastava turkulaismies. Teen vakituista päivätyötä ratin takana ja harvoin, jos koskaan, työpäivät venyy yli neljään. Maanantaisin käyn lätkimässä salibandyä kaveriporukalla ja viikonloppuisin saattaa maistua olut tai kaksi, jonka jälkeen saattaa sosiaalinen elämä vetää pelaamisen edelle. Asun yksin, joten ei tarvitse huolehtia "hallituksen" sanelupolitiikasta mitä tulee koneella istumiseen. Mä pelaan just sillon ku mua huvittaa! :D

Characterini
Tämänhetkinen main on Kömpelö niminen shamaani Frostwhisper-EU realmilla. Enhancement on tällähetkellä kovimmassa kunnossa, mutta omaan myös toimivat resto ja elemental gearit. Tarkoitus olisi 7.1.5 tultua vaihtaa mainia Elementaliksi ja/tai Restoraatioksi, mitä kilta sillä hetkellä tarviikaan.

Armory-linkki

Pre-legion
-WoW-urani alkoi TBCn alussa tosi kasuaalilta pohjalta. Tuolloin pelailin holy paladinia ja muistaakseni jotain tier 5 tason sekoiluja erinäisten ryhmien kanssa tuli harjoiteltua.
-WotLKin tultua homma muuttui hieman vakavammaksi ja löysin itseni raidikillasta jonka kanssa paukuttelimme contentin läpi, tosin ulduar-proget jäi itseltä väliin teknisten ongelmien takia.
-Cataclysmissä en pelannut johtuen elämäntilanteesta.
-Pandariassa pelailin PVPtä hyvän osan expansionista, mutta SoOn aikana raidinnälkä kasvoi ja Heroic Garrosh kaatuikin juuri ennen pre-patchia.
-WoDin alkuun lähdettiin silloisen killan kanssa Stormreaver-EUn top 5 raceen mukaan ja pysyimmekin tuossa kisassa mukana aina Imperaattorille asti. Kesken BRF-progen kilta hajosi johdon erimielisyyksiin ja päätin itsekkin ottaa "lomaa" pelistä. WoDin lopussa palasin pelikentille ja ennen prepatchia ehdittiin kaataa 10/13 mythicistä.

Legion
5/7M 2/3HC
Tähän kohtaan varmaan olisi hyvä huomauttaa että suurin osa progestani on pelattu Fury Warriorilla, joka onkin toiminut tähän astisena mainina. Kun blizzard käänsi selkänsä furylle, käänsin minä focuksen shamaaniin.

Olen pelannut ns. vakavalla tasolla Magea, Prot Paladinia, DKta, Hunteria, Warrioria, feral/guardian Druidia ja nyt viimeisempänä shamaania.

Kiltahistoriani
WotLKissa pelasin Stormreaver-EUlla <N E V E R F R O S T> nimisessä killassa aina cataan asti, jolloin otin taukoa pelistä, jonka aikana kiltakin oli jo lopettanut toimintansa. Pandarian lopuilla liityin <Life After> nimiseen kiltaan samalla servulla, jossa pelasin aina WoDiin asti, jolloin (kuten yllä mainitsin) kilta hajosi johdon erimielisyyksiin. HFC aikoihin migrasin Frostwhisper-EUlle jossa liityin <Pohjola> kiltaan joka nyt legionissa "mergesi" <FIN> nimiseen kiltaan, jonka jälkeen touhu on ollut lähinnä naurettavaa. Raideja ei saada kasaan ja kun saadaan, pelataan mielummin HCta kun lähdetään progeemaan mythiciä. Tämä olisi ensimmäinen kerta pelihistoriani aikana jolloin minä olen jättämässä kiltaa.

Miksi te?
Kalmankaartin löysin goblinexplosives sivuston kautta, ja juteltuani Meleenan kanssa positiivinen kuva killasta vain voimistui. Suurena syynä on myös raidiaikataulujen sopiminen omaan elämääni.

Miksi minä?
Olen aktiivisen "raidiurani" aikana joutunut moneen otteeseen katsomaan kuin peliyhteisö hajoaa ympäriltä milloin mistäkin syystä ja hyväänkin vauhtiin päässyt proge lässähtää kuin lehmänhäntä. Näistä nälkäisenä olen lähtenyt Legioniin aikasempaa isommalla pieteetillä ja mielestäni se on näkynyt mm. logeissa. Tässä olisi teille äärimmäisen proge-nälkäinen ja kokenut pelaaja, jolla on työkalut, sekä taito pelata useampaa roolia korkealla tasolla. Suurin tavoitehan on tottakai kaataa pikselipomoja, mutta henkilökohtaisella tasolla en ole tyytyväinen ennenkuin logit ovat oranssilla. :)
Linkki warrun logeihin.
Linkki shammyn logeihin.
Ja jottei tärkein unohtuisi, olen myös hyvää peliseuraa! Raideilla pelataan tosissaan, mutta tykkään höpötellä VoiPissa niitä näitä raidiaikojen ulkopuolella ja juosta mytyjä, sun muita seikkailuita kiltalaisten kanssa.

Tilannekuvaa nykyisestä UIsta ei tähän hätään ole, mutta se koostuu pääsääntöisesti elvui:sta, bigwigsistä ja weakauroista. Kaikki tärkeä, ei mitään ylimääräistä!

Rock rock!
-Japi

PS.
Jos hakemukseni hyväksytään, tulisin mielelläni ihan vaikka johonkin alttirunille "koeajamaan" kiltaa, ennen kuin laitan migratet tulille. Tiedättehän, sika säkissä ja niin. :P

Missmisery
Site Admin

Postby Missmisery » 03 Jan 2017, 19:37

Oho, pitkästä aikaa hakemus jota on ilo lukea näin niinkun ulkoasun puolesta. Sisältökään ei tainnut olla ihan kuivaa.
Kunhan tulin huutelemaan, mulla ei sinänsä ole isompaa päätäntävaltaa saati tietoa tarpeesta. Heh.
Image

Meleena
Kiltamestari

Postby Meleena » 03 Jan 2017, 22:14

Hakemus näyttää hyvältä me käydään ke läpi tarkemmin offujen kans tilanne kun o raidi

Meleena
Kiltamestari

Postby Meleena » 04 Jan 2017, 21:33

Hakemus hyväksytty

Return to “Raidaajahakemukset”