It is currently 19 Aug 2019, 05:32

Fowling Resto//Doomkin Druid (hyväksytty)

Tee hakemus tänne, jos haluat Kalmankaartiin sosiaalispotille.

Moderator: Upseeri

Herecia

Postby Herecia » 06 May 2016, 11:51

No heeeeei,

ruuuuuudun takaa huhuilee ihan perus 27-vuotias mitäänsanomattoman tylsä ja keskiverto tyyppi täältä Keski-Suomen... keskeltä. Koulut on taputeltu, töitä taputellaan atm. Elämään sisältöä tuo viiteopelit.

Mun historia wowin parissa on jatkunut jo melkein 11v. Raidikokemusta on TBC/WoTLK/Catan alkuajoilta, mutta MoPit jäi moppailematta irlin takia. (Vika vuosi ammattikorkeessa, hyi.) Sitten joku päivä hetki ennen WoDin ilmestymistä tuli sähköpostia, että MoP on lisätty perusclinuun ja että mulla ois viikko peliaikaa. Ja tässä sitä taas ollaan. Maini on tosiaan tuo Herecia undead shadow priest (708) alkuajoista lähtien. Muutamaa alttia on tullut levuteltua, mutta tuo shadowpriest on niin rakas että varmaan pysyy tulevaisuudessakin kohtuullisen pölyttömänä.

Raidia tosiaan tuli vedettyä muistaakseni parhammillaan (pahimmillaan?) neljänä päivänä viikossa joskus TBC-aikoina Rigor Mortis-nimisessä killassa Dunemaulilla. Läpyteltiin aina SWP:lle asti. WotLKissa liityin kavereiden Ikari-nimiseen luopiokiltaan ja pannutettiin Lich King 10manina. Sitten porukkaa rupesi lakoamaan ja Catan alkuaikoina taisi Magmaw 10 olla vika mitä ite tuli lääräiltyä. Ikarissa tulee vuosia täyteen ehkä jotain kuusi siis kokonaisuudessaan eli hirveesti ei oo tullu vaihdeltua. TBF:ssä oon Dunella DK:llani TBC-ajan kavereiden takia, mutta harvemmin tuolla tulee muuten mitään tehtyä kun katottua Herb garden. Nii ja muilla alteilla oon ollut Chromagguksen Draamassa hetkosen ja jossain muussakin killassa jonka nimee en nyt valitettavasti enää muista. Defias Brotherhoodillakin taisin olla jossain suomikillassa joskus hirveän kauan sitten.

Mop oli tosiaan meh ja nyt Wodissa on tullut muutamia Mythic-dunkkuja tehtyä plus berus LFR-kamat.

Koska missään ei enää ole ketään ja oman kiltachatin täyttää preeriapallot aloin ettimään uutta serveriä mille mahdollisesti työntää mainin jossain vaiheessa. SH:lle alotin restodruidin elikkäs Fowlingin (ent. Chickenbutt) joskus ja olen sitä tylsyyspäissäni levutellut (tätä kirjoittaessa lvl 94) ja ajattelin sillä hakea kaartiinne sosialiitiksi.

Main Herecia http://eu.battle.net/wow/en/character/d ... cia/simple
Alt Feodorovna http://eu.battle.net/wow/en/character/d ... vna/simple
Alt Fowling http://eu.battle.net/wow/en/character/s ... ing/simple <--

Kysykee pois jos kysyttävvää o.

(PS. Oon lauantaipäivästä sunnuntai-iltaan juhlistamassa äitienpäivää kotiseudulla, eli pois koneen välittömästä läheisyydestä.)
i dropped my dick

Missmisery
Site Admin

Postby Missmisery » 06 May 2016, 18:10

Hyväksytty. Offseerit voivat inviä.
Image

Return to “Sosiaalihakemukset”